Pszichofitness gyermekeknek, szülõknek és nevelõknek

Mit tehetnénk korunk digitális forradalmában, a gyors generációváltással és értékkrízissel jellemezhetõ korban annak érdekében, hogy gyermekeink egészséges, boldog felnõttekké válhassanak? Milyen hozzáférési utak és kapcsolati lehetõségek maradtak még nekünk, szülõknek és nevelõknek, hogy életre szóló értékeket és boldogító képességeket segítsünk kibontakozni?
Ebben a könyvben a "mit tehetnénk?" kérdésére a "hogyan tegyük?" szemszögébõl, gyakorlatközpontúan, a pozitív pszichológia értékvilágára alapozottan válaszolunk. Testi-lelki-kapcsolati egyensúly, etikus-humánus viselkedés, kulturált kommunikáció, pozitív viszonyulás és életszeretet elérése alkotja gyermekeink pszichofitnessének célkitûzéseit. Fontos a testi edzettség, de a mentális erõkkel való kiegyenlítésre, lelki edzettségre is szükség van.
A szülõk és pedagógusok számára felkínált gyakorlatcsoportok gyermekeink fejlõdési, fejlettségi szintjéhez, korosztályonkénti szükségleteihez igazodnak. Részint mozgásos, részint mentális irányvétellel hatolnak be a változásokat szervezõ belsõ folyamatok világába, tanuláslélektani törvényeket követve. Ezekkel a gyakorlatokkal "beültethetjük" és megerõsíthetjük az egészséget erõsítõ és az életet boldogító képességeket.
A gyakorlatok együttlétet kívánnak, szülõ és gyermek, pedagógus és növendék együttes élményhelyzetben végezhetik õket. Mindazt, amit a gyermek tõlünk, általunk ilyen módon is megtanul, továbbviheti, mint kapott kincset.
A kérdés hozzád, kedves szülõ: odaadod-e életed drága idejét a legdrágábbnak, gyermekednek? Pedagógustársam: vajon szeretnél-e több örömöt kapni a nevelõmunkádból? Ebben bízva született meg ez a könyv.
Fogadd nyitottan, használd bizalommal, és értékeld saját tapasztalataid tükrében!

Cikkszám: 9786155281501 Kategóriák: , Címkék: ,

3 990 Ft

1 készleten

Leírás

Mit tehetnénk korunk digitális forradalmában, a gyors generációváltással és értékkrízissel jellemezhetõ korban annak érdekében, hogy gyermekeink egészséges, boldog felnõttekké válhassanak? Milyen hozzáférési utak és kapcsolati lehetõségek maradtak még nekünk, szülõknek és nevelõknek, hogy életre szóló értékeket és boldogító képességeket segítsünk kibontakozni?
Ebben a könyvben a "mit tehetnénk?" kérdésére a "hogyan tegyük?" szemszögébõl, gyakorlatközpontúan, a pozitív pszichológia értékvilágára alapozottan válaszolunk. Testi-lelki-kapcsolati egyensúly, etikus-humánus viselkedés, kulturált kommunikáció, pozitív viszonyulás és életszeretet elérése alkotja gyermekeink pszichofitnessének célkitûzéseit. Fontos a testi edzettség, de a mentális erõkkel való kiegyenlítésre, lelki edzettségre is szükség van.
A szülõk és pedagógusok számára felkínált gyakorlatcsoportok gyermekeink fejlõdési, fejlettségi szintjéhez, korosztályonkénti szükségleteihez igazodnak. Részint mozgásos, részint mentális irányvétellel hatolnak be a változásokat szervezõ belsõ folyamatok világába, tanuláslélektani törvényeket követve. Ezekkel a gyakorlatokkal "beültethetjük" és megerõsíthetjük az egészséget erõsítõ és az életet boldogító képességeket.
A gyakorlatok együttlétet kívánnak, szülõ és gyermek, pedagógus és növendék együttes élményhelyzetben végezhetik õket. Mindazt, amit a gyermek tõlünk, általunk ilyen módon is megtanul, továbbviheti, mint kapott kincset.
A kérdés hozzád, kedves szülõ: odaadod-e életed drága idejét a legdrágábbnak, gyermekednek? Pedagógustársam: vajon szeretnél-e több örömöt kapni a nevelõmunkádból? Ebben bízva született meg ez a könyv.
Fogadd nyitottan, használd bizalommal, és értékeld saját tapasztalataid tükrében!

További információk

Író

Kiadó

Lapszám

Kiadás éve