Out of stock

Logico Piccolo 3308a – Anyanyelv: Szótagoló – Szótagolló

A gyermeki gondolkodás fejlõdésének nagyon fontos, a tanulás szempontjából sarokpontja az a folyamat, amikor a kisgyermek gondolkodni kezd a nyelvrõl. Szétszedi, összerakja, felismeri, alakítja a nyelvi elemeket, és sajátos kis nyelvi alkotásokat, nyelvi képzõdményeket hoz létre. Amit a gyermek korábban megtanult megérteni és használni, vagyis anyanyelvét, azt meg kell tanulnia elemeire bontani, ezeket az elemeket egymástól elválasztani, újra összerakni, másféleképpen, megfelelõ szabályoknak megfelelõen átalakítani, rendezni, majd ezekrõl szabályokat alkotni, vagyis gondolkodni a nyelvrõl magáról. Mindez hosszú, ugyanakkor fontos folyamat, mert az olvasás, írás elsajátítása szempontjából nélkülözhetetlen ismeretrészeket a gyermeknek még iskolába kerülése elõtt tudnia kell azonosítania, illetve ezekkel bizonyos feladatokat elvégeznie. A szótagok, mint a nyelv megkerülhetetlen egységei a nyelvrõl való gondolkodás, a nyelvi tudatosság kialakulásának fontos elemei.
Ebben a feladatgyûjteményben ennek tudatában az elhangzó beszédelemzésének azon területét gyakoroltatjuk egyre nehezedõ feladatokkal, amelyek a beszédtények azonosításával, megfigyelésével a szótagok beazonosítását, a nyelv egységeinek szótagokra bontását gyakoroltatja, mélyíti el.
A feladatok gyerekektõl függõen már 5 éves kortól gyakorolhatók, de az iskolakezdés küszöbén minden gyerek számára megkerülhetetlen alapozást adnak az olvasás tanulásához.
A Szótagoló-Szótagolló az alábbi témákat dolgozza fel: betûismeret nélküli szótaganalízis, szótag azonosítás, csoportosítás, fonématudatosság, hallási figyelem fejlesztése, szótagolás gyakorlása. A csomag 16 feladatkártyát tartalmaz.

Cikkszám: 9789632947082 Kategóriák: , , Címkék: ,

2 690 Ft

Elfogyott

Leírás

A gyermeki gondolkodás fejlõdésének nagyon fontos, a tanulás szempontjából sarokpontja az a folyamat, amikor a kisgyermek gondolkodni kezd a nyelvrõl. Szétszedi, összerakja, felismeri, alakítja a nyelvi elemeket, és sajátos kis nyelvi alkotásokat, nyelvi képzõdményeket hoz létre. Amit a gyermek korábban megtanult megérteni és használni, vagyis anyanyelvét, azt meg kell tanulnia elemeire bontani, ezeket az elemeket egymástól elválasztani, újra összerakni, másféleképpen, megfelelõ szabályoknak megfelelõen átalakítani, rendezni, majd ezekrõl szabályokat alkotni, vagyis gondolkodni a nyelvrõl magáról. Mindez hosszú, ugyanakkor fontos folyamat, mert az olvasás, írás elsajátítása szempontjából nélkülözhetetlen ismeretrészeket a gyermeknek még iskolába kerülése elõtt tudnia kell azonosítania, illetve ezekkel bizonyos feladatokat elvégeznie. A szótagok, mint a nyelv megkerülhetetlen egységei a nyelvrõl való gondolkodás, a nyelvi tudatosság kialakulásának fontos elemei.
Ebben a feladatgyûjteményben ennek tudatában az elhangzó beszédelemzésének azon területét gyakoroltatjuk egyre nehezedõ feladatokkal, amelyek a beszédtények azonosításával, megfigyelésével a szótagok beazonosítását, a nyelv egységeinek szótagokra bontását gyakoroltatja, mélyíti el.
A feladatok gyerekektõl függõen már 5 éves kortól gyakorolhatók, de az iskolakezdés küszöbén minden gyerek számára megkerülhetetlen alapozást adnak az olvasás tanulásához.
A Szótagoló-Szótagolló az alábbi témákat dolgozza fel: betûismeret nélküli szótaganalízis, szótag azonosítás, csoportosítás, fonématudatosság, hallási figyelem fejlesztése, szótagolás gyakorlása. A csomag 16 feladatkártyát tartalmaz.