Out of stock

Empátia – Harvard Business Review Pszichológiasorozat 4.

Mi is pontosan az empátia és miért emlegetjük olyan gyakran manapság? A beleérzõ képesség sokkal fontosabb modern világunkban, mint azt elsõre hinnénk. Játsszunk el a gondolattal, milyen tárgyakat készítenének a termékfejlesztõk, ha képtelenek lennének a felhasználók helyébe képzelni magukat? Mit tudnának a telefonok? Milyen autóval közlekednénk? A képesség, hogy lássuk magunkat más bõrében, vagy át tudjunk érezni egy helyzetet, olyannyira fontos az élet minden területén, hogy bátran kijelenthetjük, nélküle nehezen boldogulnánk.

Ha megkérdeznénk kollégáid, vajon empatikus emberként írnának le? A legtöbben azt gondoljuk, maximális együttérzést tanúsítunk kapcsolatainkban. De talán mindezidáig kevés ismeretünk volt arról, mi is az az empátia és hol van helye a mindennapjainkban.

A Harvard Business Review Pszichológiasorozatának Empátia címû kötete szakértõk cikkeibõl válogatva mutatja be a munkahelyi környezetben gyakorolt empatikus készségeket és azok gyakorlati jelentõségét. Megtudjuk, mely helyzetekben lenne szükség a beleérzõ képességünkre, érzelmi együttérzésünkre, vagy éppen arra, hogy kognitív együttérzést tanúsítsunk.

Hol húzzuk meg a határt munkakapcsolatainkban?
Mit eredményez, ha túlzottan empatikusan viselkedünk beosztottjainkkal, és mi a következménye, ha túl szigorúan bánunk másokkal?
Mit csinálnak tulajdonképpen azok, akik figyelnek másokra?

A rengeteg izgalmas kérdés közül a legfontosabbra is választ kapunk a Harvard Business Review Pszichológiasorozatának negyedik részébõl: hogyan fejleszthetjük magunkban az együttérzés képességét?

Cikkszám: 9789635298426 Kategóriák: , Címke:

2 490 Ft

Elfogyott

Leírás

Mi is pontosan az empátia és miért emlegetjük olyan gyakran manapság? A beleérzõ képesség sokkal fontosabb modern világunkban, mint azt elsõre hinnénk. Játsszunk el a gondolattal, milyen tárgyakat készítenének a termékfejlesztõk, ha képtelenek lennének a felhasználók helyébe képzelni magukat? Mit tudnának a telefonok? Milyen autóval közlekednénk? A képesség, hogy lássuk magunkat más bõrében, vagy át tudjunk érezni egy helyzetet, olyannyira fontos az élet minden területén, hogy bátran kijelenthetjük, nélküle nehezen boldogulnánk.

Ha megkérdeznénk kollégáid, vajon empatikus emberként írnának le? A legtöbben azt gondoljuk, maximális együttérzést tanúsítunk kapcsolatainkban. De talán mindezidáig kevés ismeretünk volt arról, mi is az az empátia és hol van helye a mindennapjainkban.

A Harvard Business Review Pszichológiasorozatának Empátia címû kötete szakértõk cikkeibõl válogatva mutatja be a munkahelyi környezetben gyakorolt empatikus készségeket és azok gyakorlati jelentõségét. Megtudjuk, mely helyzetekben lenne szükség a beleérzõ képességünkre, érzelmi együttérzésünkre, vagy éppen arra, hogy kognitív együttérzést tanúsítsunk.

Hol húzzuk meg a határt munkakapcsolatainkban?
Mit eredményez, ha túlzottan empatikusan viselkedünk beosztottjainkkal, és mi a következménye, ha túl szigorúan bánunk másokkal?
Mit csinálnak tulajdonképpen azok, akik figyelnek másokra?

A rengeteg izgalmas kérdés közül a legfontosabbra is választ kapunk a Harvard Business Review Pszichológiasorozatának negyedik részébõl: hogyan fejleszthetjük magunkban az együttérzés képességét?

További információk

Kiadó

Lapszám

Kiadás éve