Anya, taníts engem! 1. – Fejlesztési lehetõségek és játékötletek születéstõl 3 éves korig

Sokféle elképzeléssel és módszerrel találkozhatunk, ha a gyerekek fejlesztésének témájában kutakodunk. Vannak szakemberek, akik úgy vélik, hogy a gyermeket hagyni kell a genetikailag programozott úton haladni, külsõ támogatásra semmi szükség. Mások nagyon magas elvárásokat fogalmaznak meg a gyermekfejlesztésben, és módszereikben erõteljes ráhatással próbálják a lehetõ legtöbbet kihozni a gyermekbõl. A jó megoldás minden bizonnyal a két álláspont között van.
A ma és a közeljövõ világa újabb és újabb kihívások elé fogja állítani a felnövekvõ nemzedéket. Fontos, hogy a gyermekek már életük elsõ éveiben sokféle ingerrel találkozzanak, ezáltal nyitottá váljanak az új dolgok befogadására, gondolkodásuk rugalmas, viselkedésük érdeklõdõ, hozzáállásuk kreatív legyen.
A gyermekek fejlesztése a legtöbb társadalomban két síkon zajlik. Hazánkban általában két-három éves korban, a bölcsõdében vagy az óvodában találkozik a gyermek elõször az intézményi fejlesztés módszereivel. A szülõknek az elsõ években, késõbb az együtt töltött idõben van lehetõségük arra, hogy gyermekük fejlesztésében részt vegyenek.

E kiadványban a szülõk találnak a gyermekük fejlesztését, nevelését szolgáló
– foglalkoztatási ötleteket (napi lebontásban),
– egyéb játéklehetõségeket,
– a beszédfejlõdést elõmozdító mondókákat,
– nevelési tanácsokat,
– sõt egyes játékszerek fejlesztõ funkcióiról is olvashatnak.

A javasolt tevékenységek a kicsi érzékelésének finomítását, kognitív és értelmi képességeinek fejlõdését, viselkedésének formálását, érzelmi életének gazdagítását segítik.

Cikkszám: 9786155894329 Kategóriák: , Címkék: ,

3 990 Ft

1 készleten

Leírás

Sokféle elképzeléssel és módszerrel találkozhatunk, ha a gyerekek fejlesztésének témájában kutakodunk. Vannak szakemberek, akik úgy vélik, hogy a gyermeket hagyni kell a genetikailag programozott úton haladni, külsõ támogatásra semmi szükség. Mások nagyon magas elvárásokat fogalmaznak meg a gyermekfejlesztésben, és módszereikben erõteljes ráhatással próbálják a lehetõ legtöbbet kihozni a gyermekbõl. A jó megoldás minden bizonnyal a két álláspont között van.
A ma és a közeljövõ világa újabb és újabb kihívások elé fogja állítani a felnövekvõ nemzedéket. Fontos, hogy a gyermekek már életük elsõ éveiben sokféle ingerrel találkozzanak, ezáltal nyitottá váljanak az új dolgok befogadására, gondolkodásuk rugalmas, viselkedésük érdeklõdõ, hozzáállásuk kreatív legyen.
A gyermekek fejlesztése a legtöbb társadalomban két síkon zajlik. Hazánkban általában két-három éves korban, a bölcsõdében vagy az óvodában találkozik a gyermek elõször az intézményi fejlesztés módszereivel. A szülõknek az elsõ években, késõbb az együtt töltött idõben van lehetõségük arra, hogy gyermekük fejlesztésében részt vegyenek.

E kiadványban a szülõk találnak a gyermekük fejlesztését, nevelését szolgáló
– foglalkoztatási ötleteket (napi lebontásban),
– egyéb játéklehetõségeket,
– a beszédfejlõdést elõmozdító mondókákat,
– nevelési tanácsokat,
– sõt egyes játékszerek fejlesztõ funkcióiról is olvashatnak.

A javasolt tevékenységek a kicsi érzékelésének finomítását, kognitív és értelmi képességeinek fejlõdését, viselkedésének formálását, érzelmi életének gazdagítását segítik.

További információk

Író

Kiadó

Lapszám

Kiadás éve