Out of stock

A marketing nem ördögtõl való – Hogyan biztosít a vállalkozásod 365 napon belül több profitot és több szabadidõt

Vajon miért gondolják sokan azt, hogy a marketing ördögtõl való? Azért, mert nem tudják, hogyan csinálják élvezettel, lelkesedéssel. Bonyolultnak, félelmetesnek tartják. Mert nem ismerik. A vállalkozók profi módon értenek a szakmájukhoz, ismerik a termékeiket, szolgáltatásukat, viszont minden, ami a vevõszerzéshez kapcsolódik, az számukra rémálom. Nem értik, hogy miért nem elég az, ha egyszerûen jó a termékük vagy a szolgáltatásuk. A marketinget pedig leginkább valami felesleges nyûgnek tartják, ami ráadásul sok pénzbe kerül. A könyv azt hivatott bebizonyítani, hogy a marketing nem is olyan bonyolult, másrészt élvezetes is lehet. Az egyes fejezetek fontos tanításokat dolgoznak fel, inspirációt nyújtanak, és megmutatják, hogyan csináld. Nem elméleti megoldásokat vázol fel, hanem valódi, gyakorlatban is mûködõ, kipróbált stratégiákat ad. A marketing olyan, mint egy többismeretlenes egyenlet. Minél több ismeretlen van benne, annál bonyolultabb és kiszámíthatatlanabb. Egyben rémisztõ is. A megoldóképlet azonban ott rejtõzik a fejezetekben. Minél több mindent megvalósítasz, annál kevesebb marad az ismeretlen, annál inkább egyszerûsödik a képlet. Ha végigmész az úton, egy olyan, 365 napra szóló akciótervet fogsz tudni a végén összeállítani magadra, a vállalkozásodra, amivel sokkal több szabadidõd és még sokkal több profitod lesz.

4 990 Ft

Elfogyott

Leírás

Vajon miért gondolják sokan azt, hogy a marketing ördögtõl való? Azért, mert nem tudják, hogyan csinálják élvezettel, lelkesedéssel. Bonyolultnak, félelmetesnek tartják. Mert nem ismerik. A vállalkozók profi módon értenek a szakmájukhoz, ismerik a termékeiket, szolgáltatásukat, viszont minden, ami a vevõszerzéshez kapcsolódik, az számukra rémálom. Nem értik, hogy miért nem elég az, ha egyszerûen jó a termékük vagy a szolgáltatásuk. A marketinget pedig leginkább valami felesleges nyûgnek tartják, ami ráadásul sok pénzbe kerül. A könyv azt hivatott bebizonyítani, hogy a marketing nem is olyan bonyolult, másrészt élvezetes is lehet. Az egyes fejezetek fontos tanításokat dolgoznak fel, inspirációt nyújtanak, és megmutatják, hogyan csináld. Nem elméleti megoldásokat vázol fel, hanem valódi, gyakorlatban is mûködõ, kipróbált stratégiákat ad. A marketing olyan, mint egy többismeretlenes egyenlet. Minél több ismeretlen van benne, annál bonyolultabb és kiszámíthatatlanabb. Egyben rémisztõ is. A megoldóképlet azonban ott rejtõzik a fejezetekben. Minél több mindent megvalósítasz, annál kevesebb marad az ismeretlen, annál inkább egyszerûsödik a képlet. Ha végigmész az úton, egy olyan, 365 napra szóló akciótervet fogsz tudni a végén összeállítani magadra, a vállalkozásodra, amivel sokkal több szabadidõd és még sokkal több profitod lesz.

További információk

Író

Kiadó

Lapszám

Kiadás éve