Out of stock

Láthatatlan befolyás – Milyen erõk alakítják a viselkedésünket?

Miért követünk másokat még akkor is, ha tudjuk, hogy nincs igazuk?
Hogyan segíti elõ a környezetvédelmet a szomszédok megfigyelése?
Miért parkolunk rosszabbul mások társaságában?
Mikor jobb a tömeget követni, és mikor célravezetõ a saját utunkat járni? Észre sem vesszük, de mások elképesztõ mértékben befolyásolják életünk szinte minden területét. Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora, a Ragályos! – Hogyan terjed a siker? címû könyv szerzõje bemutatja, milyen egyszerû, mégis gyakran meglepõ módokon hatnak mások a viselkedésünkre. Ha azonban felismerjük a társas befolyás hatását, tudatosabb döntéseket hozhatunk, sõt növelhetjük a saját befolyásunkat, és sikeresebb, teljesebb értékû társas kapcsolatokra tehetünk szert.

A szerzõ:
Jonah Berger a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora a Pennsylvaniai Egyetemen.
Több mint 15 éve tanulmányozza a társas befolyásolás folyamatát, illetve az ötletek és termékek hírének terjedését. A Wharton legnépszerûbb online kurzusának elõadója, több tucat tudományos cikk szerzõje és számos Fortune 500-as cég tanácsadója.

Cikkszám: 9789633045527 Kategóriák: , Címkék: ,

3 900 Ft

Elfogyott

Leírás

Miért követünk másokat még akkor is, ha tudjuk, hogy nincs igazuk?
Hogyan segíti elõ a környezetvédelmet a szomszédok megfigyelése?
Miért parkolunk rosszabbul mások társaságában?
Mikor jobb a tömeget követni, és mikor célravezetõ a saját utunkat járni? Észre sem vesszük, de mások elképesztõ mértékben befolyásolják életünk szinte minden területét. Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora, a Ragályos! – Hogyan terjed a siker? címû könyv szerzõje bemutatja, milyen egyszerû, mégis gyakran meglepõ módokon hatnak mások a viselkedésünkre. Ha azonban felismerjük a társas befolyás hatását, tudatosabb döntéseket hozhatunk, sõt növelhetjük a saját befolyásunkat, és sikeresebb, teljesebb értékû társas kapcsolatokra tehetünk szert.

A szerzõ:
Jonah Berger a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora a Pennsylvaniai Egyetemen.
Több mint 15 éve tanulmányozza a társas befolyásolás folyamatát, illetve az ötletek és termékek hírének terjedését. A Wharton legnépszerûbb online kurzusának elõadója, több tucat tudományos cikk szerzõje és számos Fortune 500-as cég tanácsadója.

További információk

Író

Kiadó

Lapszám

Kiadás éve